Linn ska få rida 2 unghingstar

Var inne hos Linn&Ingrid (dressyrmupparna) och såg ett inlägg Linn hade skrivit om att hon har fått en förfrågan av en som har ett stall som utbildar och köper in unghästar som matchas för championat. Såhär skrev hon till Linn på Twitter:

Som många av er vet så har jag letat med ljus och lykta efter någon vilken kan sitta upp på mina hingstar ett par gånger innan bruksprovet. Detta av den anledning att de under själva bruksprovet kommer bli ridna av en testryttare vilken kommer sätta poäng på dem.

I och med att jag är den enda som ridit dem så är det självklart viktigt att de vänjer sig vid att ha någon annan på ryggen innan själva bruksprovet. Känner mig därav lättad över att äntligen ha hittat en duktig person vilken jag kan slänga upp på mina prinsar utan att vara orolig över att denne ska förstöra mitt arbete.

Hon tycker att det låter som en rolig uppgift och vi tycker att Linn ska ta den chansen. Hon är ju så otroligt duktig verkligen!

Dessa två underbaringar ska hon kanske få rida Wallarps Dosado & Wallarps Yellow Rock. http://allequestrian.se/

Tycker ni att Linn ska ta den chansen?


Free Questionnaires

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0